Brusamband på Fjelberg har vore på agendaen heilt sidan midten av 1960-talet. Her kan du lesa om nokon av dei viktigaste hendingane i prosjektet fram til i dag.
Vedtak i kommunestyret
Allereie i 1965 vart det gjort vedtak i nye Kvinnherad kommune om å bygga bru mellom Fjelbergøyane.
Momentum i prosjektet
På hausten i 1996 kom brusamband mellom Fjelbergøy og Borgundøy opp på den kommunale dagsorden igjen.
Inn i kommunedelplanen
Prosjektet kom med i kommunedelplanen i Kvinnherad Kommune i 1997.
Pengar frå Hesvik til Fjelberg?
Fjelberg bygdelag lanserar planar om å flytta midlar frå bygging av Hesviktunnelen til realisering av Fjelbergsambandet.
Ikkje med i fylkesvegplanen
Fylket prioriterte Jondalstunellen framføre Fjelbergsambandet, og bruprosjektet kom difor ikkje med i fylket sin tiårsplan for 2002–2011.
Formannskapet løyver midlar
Formannskapet løyvde 500 000 kroner av budsjettet i 2005 – som delfinansiering av konsekvensutgreiing og reguleringsplan for Fjelbergsambandet.
Planarbeidet nærmar seg ferdig
Fylkeskommunen bidreg med 1,85 millionar kroner til planarbeidet for Fjelbergsambandet. Saman med midlar frå kommunen og bygdelaget ser ein for seg at planarbeidet er ferdig i 2006.
Ueinige om traséval
Prosjektet med Fjelbergsambandet stoppar opp då fylkeskommunen og kommunen ikkje er einige om trasévalg trass fleire møter.
Stillestans i prosjektet
Framdrifta i Fjelbergsambandet har stoppa opp. Fylkeskommunen ventar på svar frå Riksantikvaren angåande traséval, noko som dreg prosjektet ut i tid.
Ny kommunedelplan for prosjektet
Kommunestyret vedtek ein ny kommunedelplan for Fjelbergsambandet.
Nytt pådrivarselskap
Kvinnherad Kommune skipar pådrivarselskapet Fjelbergsambandet AS, som skal arbeide for brusamband ved hjelp av ferjeavløysingsmidlar.
Spanande nytenkning
Utviding av ferjeavløysingsordninga
Regjeringa og støttepartia legg fram eit forslag om utviding av ferjeavløysingsordninga for 2021.